Eesti
Mälumänguliit
Protestide
esitamise ja lahendamise ning mängutabeli korrigeerimise juhend
1.
Kui vähegi võimalik, tuleb protestid esitada enne mängu lõppu. Laekunud
protestid lahendatakse võimalikult samuti enne mängu lõppu (tulemuste lõplikku
väljakuulutamist), välja arvatud punktis 4 nimetatud juhul. Protestid
lahendatakse mängujuhtide poolt. Mängujuhtide otsus on üldjuhul lõplik.
2.
Mängu ajal esitatud protesti kohta tehtud otsust on võimalik protestida ainult
juhul, kui pärast mängu lõppu esitatakse faktid koos allikatega, mis tõendavad
protesti põhjendatust.
3.
Pärast mängu lõppu võib esitada proteste järgmistel juhtudel:
3.1. kui punktiarvestuses on leitud
aritmeetilisi vigu;
3.2. kui leitakse faktid (ja esitatakse koos
allikatega), mis tõendavad mõne mängujuhtide antud vastuse ekslikkust või paralleelsete
õigete vastuste olemasolu;
3.3. kui leitakse faktid (ja esitatakse koos
allikatega), mis tõendavad mõne küsimuse eksitavat sõnastust.
4.
Kahtluse korral, et on olemas punktis 3.2 või 3.3 nimetatud faktid, kuid neid
ei ole võimalik enne mängu lõppu kontrollida, on soovitav esitada esialgne
protest siiski enne mängu lõppu ja täiendada seda leitud faktidega hiljem. Punktis
3.3 nimetatud juhtumil on mängujuhtidel soovitav kaaluda küsimuse kohest
tühistamist ja asendamist. Juhul kui mängija ei ole ettenähtud ajaks esialgset
protesti täiendanud, on mängujuhtidel soovitav ka ise pärast mängu lõppu
protesti kontrollida ja punktis 3.2 või 3.3 nimetatud faktide leidmisel
mängutabelit korrigeerida. Küsimust võib pärast mängu lõppu tühistada ainult
punktis 3.3 nimetatud faktide tõendamisel, kui asjakohane protest oli esitatud
juba enne mängu lõppu.
5.
Kui mängijatelt ei ole laekunud proteste enne mängu lõppu, on mängujuhtidel omal
algatusel hiljem õigus mängutabelit korrigeerida üksnes punktides 3.1 ja 3.2
nimetatud asjaoludel.
6.
Pärast mängu lõppu võib proteste esitada või faktidega täiendada elektronkirja
teel või Kilvafoorumis või muul kirjalikul viisil, muude võimaluste puududes
telefoni teel. Kirjalik esitus peab sisaldama märget “protest” ning asjakohaseid
fakte koos allikatega.
7.
Pärast mängu lõppu esitatakse protestid kas ühele mängujuhtidest või juhatuse
liikmetest. Kilvafoorumis esitatavatele protestidele lisatakse kuupäev ja
kellaaeg.
8.
Pärast mängu lõppu võib proteste esitada kuni esimese mängujärgse tööpäeva
kella 14-ni.
9.
Mängujuhtidele saadetud protestid lahendatakse 3. tööpäeva kella 21-ks.
Mängujuhid teevad lõpliku otsuse või saadavad protesti arutamiseks edasi
juhatusele. Juhatus lahendab protesti lõplikult mängujärgse 5. tööpäeva kella
21-ks vastavalt punktile 10.
10.
Juhatusele otse saadetud protestid lahendatakse 3. tööpäeva kella 21-ks.
Juhatuse otsus on kehtiv vähemalt 3 juhatuse liikme poolthäälega. Vajaduse
korral võib juhatuse liige määrata enda asendaja protestide lahendamiseks.
11.
Kõigist pärast mängu lõppu laekunud protestide lahendustest ja mängutabeli
korrigeerimistest avaldatakse teade internetilehel www.kilb.ee.